Kampania profrekwencyjna / key visual
Proste, geometryczne kształty, duża, wyrazista typografia i charakterystyczny, relaksujący kolor błękitu stworzyły identyfikację wizualną dla unikalnego projektu – kampanii profrekwencyjnej dla Miasta Sopotu na wybory samorządowe w 2024 roku. Projekt miał być zrozumiały zarówno dla młodych, jak i starszych odbiorców i wzbudzać pozytywne emocje.
W Sopocie mieszka dużo starszych osób, a Miastu zależało na zbudowaniu świadomości wyborczej także młodych ludzi, którzy tutaj na codzień żyją i egzystują. Chcieliśmy zachęcić wszystkich mieszkańców do pójścia na wybory i zdecydowaniu o swojej okolicy. Trudnym zadaniem było na pewno to, żeby projekt kampanii trafiał do każdej grupy mieszkańców. Miasto chciało także mocno uświadomić o możliwości aktywnego decydowania o swoich małych ojczyznach. Naszymi odbiorcami nie byli natomiast turyści, więc skupiliśmy się na aspektach mieszkania w Sopocie, które są bliskie codziennemu życiu.






Cześć, prowadzę niezależne jednoosobowe Studio Spectro / Gosia Macioch. Aktualnie stawiam na wyselekcjonowane, ambitne projekty znaków, identyfikacji wizualnych, key visuali, plakatów, stron www czy publikacji najczęściej dla instytucji i marek związanych ze sztuką, kulturą, edukacją, projektowaniem itd. Wykładam także podstawy projektowania graficznego na WSAiB. Współpracowałam m. in. z Miastem Gdańsk, Miastem Sopot, Uniwersytetem Gdańskim, Politechniką Gdańską, UAM-em w Poznaniu, czy Sopocką Organizacją Turystyczną. Studio Spectro zdobyło kilka nominacji: KTR 2021, Projekt Roku 2020/21, PGDA 2021 i 2020.