znajdź projektanta

Hungry Berry

IDEA
Naszym zadaniem, dla nowej marki cateringowej z Warszawy, było zaprojektowanie logo, Key Visualu oraz strony www.
Filozofią marki jest, aby posiłki były różnorodne i potrawy w danym miesiącu się nie powtarzały.
Każdy dzień z Hungry Berry jest inny. Jeśli jednego dnia na kolację jest zupa, można mieć pewność, że nazajutrz będzie to coś innego!
TARGET
Grupą docelową marki są przede wszystkim młode kobiety, dbające o zdrowie i sylwetkę. To zdeterminowało klimat projektów: estetyczne, przyjemne i zachęcające. Geometria, owoce, natura i oczywiście jagody – to wizualne elementy, które połączyliśmy wizualnie w jedną całość.
ELEMENTY JĘZYKA WIZUALNEGO
Język oparliśmy o soczyste kolory, czytelną, geometryczną typografię oraz o zestaw ikonek, które można wykorzystać na wielu płaszczyznach – zarówno w strefie online jak i offline.

Naming i Strategia: Natalia Soszyńska

Nie wszystko złoto co się świeci. Specjalizujemy się w projektowaniu znaków, identyfikacji wizualnych, stron internetowych i grafice użytkowej. Najważniejsza jest dla nas funkcjonalność i estetyka na europejskim poziomie.



^ Wróć na górę