European Design Festival 2019
“Portfolio is Dead” było hasłem przewodnim konferencji Element Talks będącej współorganizatorem i największym punktem programu European Design Festival 2019. Międzynarodowy festiwal, który co roku odbywa się w innym państwie, w 2019 roku wybrał Warszawę.
O jakości designera nie świadczą już ładne obrazki w jego portfolio. Musimy być bardziej interdyscyplinarni niż kiedykolwiek. Jeśli potrafimy dobrze zgrać nasze umiejętności z ludźmi, z którymi współpracujemy, technologiami, którymi dysponujemy i światem, w po którym się poruszamy, możemy przenosić góry. By to osiągnąć musimy pracować wszyscy jak dobrze naoliwiona maszyna. Do tej tezy nawiązuje identyfikacja inspirowana niemożliwymi maszynami Francisa Picabii i ideą internetowych "oddly satisfying gifs".
Zakres prac:
• identyfikacja Festiwalu i konferencji
• rendery 3D i animacje
• video promocyjne
• projekty do social media
• druki okolicznościowe
• gadżety festiwalowe
• elementy scenografii
Jesteśmy studiem brandingowym. Pracujemy w wielu różnych obszarach komunikacji wizualnej: od identyfikacji, przez animację, po projekty webowe i aplikacji mobilnych.