znajdź projektanta

Lootbag

Identyfikacja wizualna marki.
Lootbag został stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie minimalizm, jakość i wygodę. Powyższe cechy musiał również reprezentować znak i cała linia wizualna firmy.
Logo marki Lootbag to syntetyczna ligatura liter L i B. Znak w założeniu miał być prosty, tak by jego reprodukcja była możliwa na różnego typu materiałach. Kolorystyka marki jest zmienna, zależy od danej kolekcji lub konkretnego produktu. Dla Lootbag zaprojektowałem akcydensy, opakowanie, oznakowanie produktów oraz stronę internetową.
www.lootbag.pl
Projekt: Mikołaj Sałek

Jesteśmy interdyscyplinarnym, butikowym studiem projektowym specjalizującym się w brandingu i identyfikacji wizualnej dla firm i instytucji kultury. Od 2012 roku doskonalimy balansowanie pomiędzy formą i funkcją, estetyką i doświadczeniem użytkownika, wielkimi pomysłami i najdrobniejszymi szczegółami, naszą wiedzą i oczekiwaniami klienta. I nigdy nie zadowalamy się tym, co średnie. Zamiast tego dążymy do tego, aby projekt wyróżniał się, wyrażał to, kim są nasi klienci i przemawiał do serc ich odbiorców.



^ Wróć na górę