znajdź projektanta

Rai for her

Rai for her to marka oferująca suplementy diety w 100% naturalne, wegańskie i bezglutenowe. Grupą docelową są kobiety w wieku 20-45 lat, które są świadome potrzeb swojego ciała. Aspekt edukacyjny jest misją marki: przekazuje wiedzę o seksualności i potrzebach organizmu. Wygoda, błogostan i siostrzeństwo są słowami kluczowymi.

Marka oferuje trzy produkty: CHILLAX na redukcję stresu, PMS RELIEF dla zmniejszenia napięcia i drażliwości podczas PMS i HOT N’ HEAVY w celu zwiększenia libido.

Nazwa marki to bezpośrednie nawiązanie do raju, lekkości i relaksu. Metafora nieba została wizualnie przełożona na kolorowe i delikatne gradienty, które po umieszczeniu obok siebie można odczytać jako tęczę - całe spektrum pomocy. Gradienty odzwierciedlają również ideę zmiany: produkt pomaga przejść z jednego stanu do drugiego. Najważniejsze słowo w nazwie produktu zostało pogrubione, dzięki czemu można je łatwo odnaleźć na półce, patrząc na cały asortyment. Co więcej, każdy produkt ma kolor główny, dzięki czemu można go łatwo zidentyfikować. Logotyp skupia się na pierwszej części nazwy marki: RAI. „dla niej” jest traktowane jako dodatkowa informacja, pozostawiając miejsce na dalszy rozwój marki (dla mężczyzn, dla dzieci itp).

zdjęcia: Le Baiser Studio


Absolwentka paryskiej Ecole Boulle oraz warszawskiej PJATK. Stypendystka MNiSW. Ponad 10 lat doświadczenia w projektowaniu graficznym. Specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnych, opakowań oraz ilustracji. Pracuje dla klientów z branży beauty, FMCG, turystycznej i kulturowej. Od lat związana z niezależnym pismem non-profit Zupełnie Inny Świat. Entuzjastka malarstwa, uzależniona od herbaty i wizualnych wyzwań.



^ Wróć na górę