znajdź projektanta

Etykiety na wino

08 / 04


15 / 04 / 2016
Warszawa
Jak poprzez projekt graficzny oddać charakterystykę trunku?

Idealna etykieta na wino powinna swoją stylistyką oddawać charakter wina oraz zachęcić do poznania jego smaku - warsztaty projektowania etykiet na wino będą składały się z dwóch części.
Pod egidą znawczyni win i szampanów odbędzie się degustacja win, aby nauczyć czytać ich kod oraz odkrywać indywidualne zalety. Następnie uczestnicy zostaną zaproszeni do zaprojektowania własnej etykiety do wybranego wina ze wszystkimi elementami, jakie powinna zawierać. Część projektową warsztatów poprowadzi dr Maja Wolna.

Czas trwania: 2 spotkania x 4 godz.

Spotkanie pierwsze:
1. Wprowadzenie.
2. Ogólna charakterystyka wina, winnicy, kultury i historii picia wina etc.
– omówienie.
3. Degustacja win oraz rozszyfrowanie ich smaków i zapachów.
4. Wprowadzenie do projektowania etykiet na wino.
5. Świadome projektowanie oraz rola projektanta w procesie kształtowania wizerunku marki – omówienie, przykłady.
6. Pierwsze szkice – próba znalezienia pomysłu odzwierciedlającego charakter wina.
7. Sposoby opracowania pomysłu w odniesieniu do ogólnej charakterystyki produktu – omówienie.
8. Konsultacje indywidualne.
9. Podsumowanie pierwszych zajęć.
10. Dyskusja w grupie.

Drugie spotkanie: 
1. Kontynuacja zadania projektowego.
2. Próba dobrania odpowiednich środków artystycznego wyrazu podkreślających osobowość marki.
3. Konsultacje indywidualne.
4. Realizacja etykiet na wino.
5. Podsumowanie zajęć.
6. Dyskusja w grupie.


8 kwietnia 2016 (piątek) oraz 15 kwietnia 2016 (piątek), godz. 18.00 – 22.00
cena: 160 zł, obejmuje także poczęstunek hiszpańskimi tapasami
Restauracja LaVina, Warszawa

Uczestnicy proszeni są o przyniesienie własnych komputerów
Warszataty dla osób posługujących się sprawnie programami graficznymi pakietu Adobe

Regulamin warsztatów

Zapisy



^ Wróć na górę