znajdź projektanta

Międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage.

30 / 12


15 / 04 / 2021



Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.

 

W kapitule konkursu zasiądą m.in. Jonathan Barnbrook, Erik Kessels, dr Marcin Władyka i dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage Marek Żydowicz.

 

W pierwszym etapie od uczestników oczekujemy przesłania portfolio. Jury dokonuje wyboru do pięciu studiów graficznych / projektantów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowanie projektów konkursowych. Refuse fee wynosi 1000 EUR brutto.

Nagrodą w konkursie jest zamówienie opracowania projektu i wdrożenia identyfikacji wizualnej dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Wartość zamówienia (nagrody): 12 000 EUR brutto. 

 

Terminy:

Termin nadsyłania Portfolio upływa w dniu 31.01.2021 r.

Rozstrzygnięcie I etapu Konkursu nastąpi do dnia 15.02.2021 r.

Termin nadsyłania prac na II etap Konkursu upływa w dniu 31.03.2021 r.

Wybór Zwycięzcy Konkursu nastąpi do dnia 15.04.2021 r.

 

 

W II etapie wybrane studia / projektanci zostaną poproszeni o przygotowanie logotypu i materiałów dodatkowych. Na ich podstawie wybrana zostanie identyfikacja dla Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage.

 

O ECFC

Siedziba Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage, którego budowa zaplanowana jest na 2021 – 2025, będzie instytucją kultury, która powstanie w sercu Torunia (Polska).

Identyfikacja wizualna, która jest przedmiotem konkursu będzie miała szerokie zastosowanie w komunikacji jeszcze przed powstaniem samego centrum, m.in. w celu komunikacji konkursu architektonicznego.


ECFC będzie miejscem, w którym będą odbywać się wydarzenia kulturalne – od premier filmowych, poprzez festiwale (filmowe i teatralne), koncerty, wystawy, konferencje i inne. Elementem spajającym dla nich wszystkich jest wizualny aspekt kultury. Planowane jest także umiejscowienie w tym budynku muzeum filmu i/lub designu. Dodatkowo powierzchnie ECFC będą wynajmowane – zarówno do celów społecznych, jak i komercyjnych.

 

Regulamin, Brief oraz pełen zakres zlecenia oraz możliwość zgłoszenia udziału w konkursie dostępne są na www.branding-competition.com.

Więcej informacji na temat organizowanych przez STGU konkursów i kilka podpowiedzi, jak skutecznie wziąć w nich udział tutaj: https://www.stgu.pl/art-wszystkie-artykuly/art-dobre-praktyki-jasne-zasady-trudne-decyzje-o-konkursach-stowarzyszenia-tworcow-grafiki-uzytkowej.html


Pytania kierujcie do zespołu konkursowego, Leny Mitkowej i Anny Nowokuńskiej: ecfc@stgu.pl

 

^ Wróć na górę