Znamy zwycięzców 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja!
Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
Konkurs, skierowany do grafików, graficzek, motion designerów i pasjonatów ruchomych obrazów, był doskonałą okazją do zaprezentowania swoich umiejętności przed największymi agencjami kreatywnymi, studiami produkcyjnymi i uznanymi markami. Tegoroczne hasło brzmiało: „Animacja Pomaga!” – wszystkie tematy konkursu służyły zwiększaniu świadomości społecznej i wspieraniu działania na rzecz lepszego jutra.
„Tegoroczna edycja konkursu zaskoczyła nas ilością zgłoszeń. Dostaliśmy 32 prace na naprawdę wysokim poziomie. Jesteśmy też bardzo zadowoleni, że uznanie jury zdobyła praca dziewczyny, która zaczęła swoją przygodę z animacją raptem rok temu. To dla nas dowód na to, że konkurs jest potrzebny, bo dzięki niemu tacy ludzie jak Justyna, mogą znaleźć swoje miejsce i upewnić się, że wybrali właściwą ścieżkę kariery. Timecode Akcja Animacja jest też dla nich szansą, żeby się pokazać i zaistnieć w branży”– Filip Tomann, partner zarządzający Timecode Film Production.
Partnerami konkursu były renomowane agencje: Advalue (współpracująca z Bankami Żywności), Molecular (fundacja Alivia) oraz Grey (Hospicjum Onkologiczne z Ursynowa). Każdy konkursowy temat przybliżał misję tych organizacji i ich cele.
Jury przyznało Grand Prix, które otrzymała Justyna Brząkała, a przedstawiciele fundacji przyznali 3 wyróżnienia, które otrzymali:
Wyróżnienie Fundacji Hospicjum Onkologiczne – Justyna Brząkała
Wyróżnienie Alivia Onkofundacja – Piotr Ciereszyński
Wyróżnienie Banki Żywności - Johannes Utri
Organizatorem konkursu był obchodzący w tym roku dwudziestolecie istnienia dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji reklam, animacji i wideo do komunikacji marketingowej.
Szczegóły konkursu i nagrodzone prace znajdują się na stronie:
fot. zwycięska animacja /klatka/