znajdź projektanta

Qfront

Nowy projekt wzorniczy dys.studio z obszaru Ikea hacking,
czyli zestawu akcesoriów uzupełniającego systemy Ikea Pax, Method, Besta. 

Odpowiedzialni byliśmy za:
- projekt trzech kolekcji frontów i akcesoriów
- stworzenie nowej marki produktowej QFront
- projekt i wdrożenie strony internetowej z e-sklepem i konfiguratorem produktów
- stworzenie wizualizacji produktów i przeprowadzenie sesji zdjęciowej
- projekt katalogów, folderów i wzorników
- opracowanie strategii marketingowej dla nowej marki

Projekt trzech kolekcji frontów i akcesoriów
Na projekt składał się gruntowny reaserch rynku i konkurencji, a także kompleksowe badania przeprowadzone na grupie architektów wnętrz. W oparciu o analizę dostępnych materiałów opracowane zostały trzy kolekcje stylistyczne frontów meblowych oraz dobrane zostały akcesoria uzupełniające.

Kolekcja From zawiera fronty z oryginalną teksturą, frezowane. 
Kolekcja Grip zawiera fronty z frezowanymi uchwytami. 
Kolekcja Flat zawiera fronty płaskie, najbardziej minimalistyczne. 

Byliśmy odpowiedzialni za analizę strategiczną, rozwiązania koncpecyjne, opracowanie projektów technicznych, instrukcje obsługi dla każdego frontu, opracowanie profesjonalnej biblioteki brył 3D. 

Stworzenie nowej marki produktowej Qfront
Dys.studio odpowidało za opracowanie nazwy i znaku graficznego, a także za kodyfikację brandingu w postaci księgi znaków (logo, typografie, kolory firmowe, piktogramy, druki akcydensowe, referencyjne materiały reklamowe, multimedia, pojazdy, odzież).

Projekt i wdrożenie strony internetowej z e-sklepem i konfiguratorem produktów
Odpowiadaliśmy za projekt koncpecyjny i wdrożenie strony internetowej wraz ze sklepem internetowym oraz intuicyjnym konfiguratorem. Odpowiedzialni byliśmy za opracowanie architektury informacji, zaprojektowanie i wdrożenie strony, a także opracowanie tekstów i materiałów wizualnych. Stworzyliśmy też intuicyjny konfigurator produktów, dzięki któremu można łatwo złożyć zamówienie.

Stworzenie wizualizacji produktów i przeprowadzenie sesji zdjęciowej
Żeby marka mogła z sukcesem wystartować niezbędne były materiały prezentujące w atrakcyjny sposób nowe produkty. Przeprowadziliśmy więc w wynajętym studio kompleksową sesję zdjęciową całej kolekcji. Odpowiedzialni byliśmy za art direction i scenografię. Dodatkowo opracowaliśmy serię wizualizacji i rysunków, które uzupełniły materiał wizualny. 

Projekt katalogów, folderów i wzorników
W celu prezentacji konceptu opracowaliśmy katalog produktów. Odpowiedzialni byliśmy za koncepcję, wdrożenie i opracowanie kontentu wizualnego i tekstowego.

Opracowanie strategii marketingowej dla nowej marki
Znając wszystkie założenia, mając przegląd rynku, a także wiedzą z przeprowadzonych badań rynkowych na architektach wnętrz opracowaliśmy kompleksową strategię marketingową obejmującą analizę konkurencji, zdefiniowanie grup docelowych, wybór kanałów komunikacji, tone of voice, pozycjonowanie marki, propozycję budżetów i plan wdrożenia strategii. 


Tutaj zobaczycie jak to działa: qfront.pl

W dys.studio zebraliśmy multidyscyplinarny zespół ekspertów o kompetencjach z obszarów projektowania produktów, usług i marek, zarządzania procesami kreatywnymi, badań i komunikacji. Potrafimy skutecznie wypracować nową wartość w przedsiębiorstwie w obszarze oferty produktowej, usług, rozwiązań cyfrowych i komunikacji. Razem z naszymi klientami definiujemy potencjały, tworzymy oraz weryfikujemy sposoby ich wykorzystania oraz wdrażamy docelowe rozwiązania. W naszej pracy korzystamy z opracowanych z autorskich metod projektowych wykorzystujących narzędzia design thinking / service design. Jednocześnie staramy się dołożyć wszelkich starań aby komunikować się używając zrozumiałego, polskiego języka :-). W naszych projektach zawsze opieramy się na badaniach rynku i potrzeb użytkowników. Mamy za sobą liczne wdrożenia i szereg referencji od zadowolonych przedsiębiorców i instytucji. Wiele z naszych projektów skutecznie funkcjonuje na rynku.



^ Wróć na górę