znajdź projektanta

Brooklyn House / identyfikacja wizualna

KLIENT
______
Brooklyn house to znane warszawskie miejsce z amerykańską kuchnią. Brooklyn istnieje na rynku od prawie 10 lat, ale w 2020 przyszedł czas na rebranding. Brooklyn to najlepsze burgery i hot-dogi w Warszawie.

ZADANIE
_________
Rebranding miał za zadanie wprowadzić do identyfikacji kolor i jak najwięcej elementów przenoszących nas do Nowojorskiej dzielnicy. Ważnym elementem były też znane cytaty z piosenek i filmów. Dzięki nim pokazaliśmy, że Brooklyn z warszawy oferuje nie tylko jedzenie, ale i styl.

ROZWIĄZANIE
______________
Pierwszym elementem definiującym markę była retro pocztówka “Greetings from Brooklyn, Warsaw”. Za każdym razem kiedy odwiedzamy lokal lub zamawiamy na wynos przenosimy się na chwilę do Nowego Yorku i smakujemy najlepsze amerykańskie burgery.
Pocztówkę uzupełniają inne cytaty jak: “no sleep tiul Brooklyn”; “Brooklyn you finały arrived”. Postawiliśmy na prosty przekaz, żadnych ilustracji, tylko teksty i zdjęcia. Z czasem do elementów identyfikacji dołączyły naklejki, nawiązujące do stylistyki amerykańskich dinerów.

Jestem projketantką grafiki z ponad 10-letnim doświadczeniem. Prowadzę autorskie studio projektowe specjalizujące się w identyfikacjach wizualnych. Pracuję dla dużych korporacji i dla ambitnych młodych firm. Oferuję: • art directing • identyfikacje wizualne • skład publikacji • wydawnictwa artystyczne • projekty niestandardowe • i stałą obsługę firm. Podchodząc do Klienta z dużą empatią, tworzę projekty spójne od A do Z, zapadające w pamięć i skuteczne. Wieloletnie doświadczenie w pracy z Klientami z różnych sektorów i praca wolontaryjną dla fundacji nauczyła mnie podchodzić z otwartością do nowych tematów. Cenię sobie miłą i długoletnią współpracę z wieloma Klientami.



^ Wróć na górę