znajdź projektanta

Czas na egzekucję

08 / 06


10 / 06 / 2018
Poznań
Poznańska konferencja Projekcje, której pierwsza edycja wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród społeczności projektantów, ponownie stawia sobie za zadanie integrować ich środowisko, ale przede wszystkim ma być mocnym do pobudzenia inspiracji i chęci samokształcenia. 

O czym teraz?
Tematem poprzedniej edycji konferencji była Inspiracja, czyli początek procesu kreatywnego. Prelegenci przygotowali tematy mówiące o inspiracji wynikającej z wiedzy czy historii. Szukaliśmy inspiracji w najdalszych zakamarkach internetu oraz dowiedzieliśmy się jak ją zaprezentować w biznesowym świecie. Podczas nadchodzącej odsłony Projekcji skupimy się na ostatnim etapie tego procesu, czyli egzekucji. Skupimy się na tym, w jaki sposób zamienić genialne pomysły w funkcjonalne projekty.

Kogo posłuchamy?
  • finlandzkie studio brandingowe Werklig
  • autora licznych plakatów dla instytucji kulturalnych Krzysztofa Iwańskiego,
  • studio brandingowe Redkroft,
  • specjalistów od wielkoformatowych ręcznie malowanych reklam Good Looking Studio,
  • dyrektora kreatywnego marki Pan Tu Nie Stał Bartka Bojarczuka,
  • studio projektowe UVMW, które przyjedzie wraz z jednym z ich ostatnich klientów, polskim raperem Karolem Nowakowskim aka PJUS
  • dyrektora artystycznego Bartka Walczuka aka Mr. Osom,

W przerwie między prelekcjami, uczestnicy konferencji będą mieli wyjątkową okazję, aby nawiązać bezpośredni kontakt z prelegentami, czerpać od nich wiedzę lub niezobowiązująco z nimi porozmawiać. Po zakończeniu konferencji, będzie także okazja do networkingu, luźnej pogawędki i wspólnej zabawy na oficjalnym After Party!

Kto będzie uczył?
Projekcje to nie tylko pasmo interesujących wykładów z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale także możliwość aktywnego rozwoju swoich umiejętności poprzez uczestnictwo w organizowanych warsztatach.

Organizatorzy przygotowali następujące zajęcia praktyczne z:

  • letteringu prowadzone przez studio LoveLetters,
  • techniki tatuażu z załogą z Tattoo.pl,
  • grafiki 3D w identyfikacji wizualnej ze studiem Uniforma,
  • metodologii Design Sprint z agencją Tonik,
  • technik kreatywnych z Concordia Design.

Kto zwycięży w Bitwach?
Podczas tegorocznej edycji, odbędą się także znane już Bitwy Graficzne, które zachęcają projektantów do poszerzania horyzontów, szlifowania warsztatu i zasięgania inspiracji koniecznej do ulepszania swoich umiejętności. 

W tym roku, organizatorzy zaprosili 12 projektantów reprezentujących różne dziedziny designu, którzy zmierzą się ze sobą w dwuosobowych grupach i zawalczą o nagrodę główną. Zadaniem uczestników jest przygotowanie interpretacji graficznej litery P według hasła, które wylosowali. Zwycięzca Bitew zostanie wyłoniony przez JURY składające się z Jacka Rudzkiego (ZnajomyGrafik), Zuzanny Rogatty, Patrycji Podkościelny i Bartka Kotowicza (brandingowy.pl).

Obok walki 12 zaproszonych projektantów, utworzona będzie kategoria“Open”dla wszystkich chętnych - szczegóły pojawią się na fanpage’u Projekcji w przyszłym tygodniu. Wszystkie prace uczestników Bitew zaprezentowane będą podczas konferencji w formie wernisażu, podczas którego uczestnicy zagłosują na swojego faworyta w kategorii“GłosPubliczności”. 

8-10 czerwca,
Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, Poznań
Więcej informacji

^ Wróć na górę