znajdź projektanta

Ale wtopa!

01 / 03


01 / 03 / 2017

Ale wtopa!

Warszawa
Erik Kessels, autor zaskakującej i wywrotowej książki o tym, że błędy to zwiastuny sukcesu.

Z początkiem marca nakładem wydawnictwa Insignis Media ukazuje się „Ale wtopa!”, poradnik Erika Kesselsa, niekwestionowanego guru w świecie reklamy, choć określić go tym mianem to zdecydowanie zbyt mało – Kessels to dyrektor kreatywny międzynarodowej agencji reklamowej, ale i prawdziwy artysta, kurator, kolekcjoner, buntownik, istny marketingowy anarchista, projektant i fotograf. 

Erik Kessels przedstawia śmiałe i świeże podejście do nad wyraz odstręczającego tematu – zagadnienia błędów. „Ale wtopa!” to książka, która mówiąc o błędach, używa słów: „inspiracja”, „odwaga”, „radość” zamiast „wstyd” czy „zniechęcenie”. A robi to w sposób zabawny i zaskakujący! 

Erik Kessels znany jest między innymi z – oględnie mówiąc – nieszablonowej kampanii reklamowej pewnego holenderskiego hotelu. Reklamując hotel tytułem „Najgorszy hotel świata” i ilustrując je zdjęciami gości hotelowych przed pobytem w Hans Brinker Budget Hotel (schludnych, gładko uczesanych) i po niej (wymęczonych, a nawet poturbowanych), Kessels sprawił, że hotel zaczął się cieszyć prawdziwym powodzeniem. Sławę przypieczętowało hasło: „Gorzej nie będzie, ale staramy się!”, i pokoje najgorszego hotelu świata od wielu lat mają prawdziwe wzięcie.

Autor odwiedzi Polskę, by spotkać się między innymi ze studentami Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Będzie to świetna okazja do poznania tej niezwykle ciekawej i inspirującej postaci. Jego książka o sztuce popełniania błędów to artystyczny poradnik – bogato ilustrowany (ponad 150 zdjęć), pełen anegdot, cytatów i mądrości – a wszystko zgodnie z przesłaniem, że porażki można ponosić z pożytkiem.

Wykład otwarty
1 marca 2017, godz. 18.00
Aula Budynku Głównego PJATK, ul. Koszykowa 86, Warszawa

^ Wróć na górę