znajdź projektanta

Konferencja „Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa - Przebrała się m!arka”

29 / 06


30 / 06 / 2020
Warszawa


Już  29 i 30 czerwca, Urząd Patentowy RP zaprasza na wyjątkową dawkę pozytywnych doświadczeń i cennych informacji, o tym jak w czasach gwałtownego rozwoju technologii cyfrowych z jednej strony, a coraz większą potrzebą budowania przewagi konkurencyjnej z drugiej, zostać nie tylko zauważonym, ale i docenionym. Kluczem globalnego wzrostu okazuje się nowatorskie myślenie o szeroko rozumianej promocji, w tym korzystanie z narzędzi do budowania optymalnego wizerunku. Dwa z siedmiu paneli poświęcone zostaną tematyce związanej z prawną ochroną wizerunku marki, oraz wyzwaniom prawnym dotyczącym ochrony branży rozrywkowej oraz marketingu.

Po raz pierwszy wyłącznie w formule online, będziemy mieli okazję wysłuchać 42-óch wyjątkowych prelegentów, w tym gości ze Szwajcarii, Hiszpanii i Niemiec, którzy podzielą się z nami wiedzą, pasją i doświadczeniem.

Do oglądania debat na żywo, zapraszamy wszystkich chętnych nie tylko w kraju nad Wisłą. Swoje zaproszenie kierujemy do szerokiej społeczności międzynarodowej, która dzięki zapewnionemu tłumaczeniu symultanicznemu na język angielski, będzie mogła śledzić nasze obrady, transmitowane ze studia na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Nie ma konieczności rejestracji.

 

Główne zagadnienia konferencji:

  • PROJEKTOWANIE SPERSONALIZOWANYCH PRODUKTÓW W ERZE CYFROWYCH TECHNOLOGII

  • JAK BUDOWAĆ WARTOŚCIOWY KONTENT KOMUNIKACJI PRZEDSIĘBIORSTWA?

  • PRAWNA OCHRONA WIZERUNKU MARKI

  • NIEKONWENCJONALNE ZNAKI TOWAROWE

  • KOMERCJALIZACJA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA W KONTEKŚCIE NOWYCH TECHNOLOGII

  • USER EXPERIENCE I STRATEGIA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE

  • ART BRANDING

  • POTENCJAŁ JĘZYKA GRAFICZNEGO W BUDOWANIU SUKCESU NAJBARDZIEJ IKONICZNYCH MAREK NA ŚWIECIE

  • SZUKANIE TOŻSAMOŚCI W GRAFICE UŻYTKOWEJ. IDENTYFIKACJE PAŃSTW, MIAST I REGIONÓW  

  • WYZWANIA PRAWNE DOTYCZĄCE OCHRONY BRANŻY ROZRYWKOWEJ ORAZ MARKETINGU

 

Więcej informacji na stronie Urzędu Patentowego.

^ Wróć na górę