Communication Strategist
Twoim zadaniem będzie przede wszystkim prowadzenie części analitycznej procesu oraz kreowanie osobowości marki. Będziesz brać udział w tworzeniu identyfikacji wizualnych, stron internetowych oraz wszystkich elementów, niezbędnych dla konkretnego projektu. Dlatego też oczekujemy bardzo dobrej znajomości procesu kreowania marki, zdolności analitycznych i zmysłu estetycznego. Pracować będziesz w naszym wrocławskim biurze.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
-
współpraca z klientami i partnerami w celu opracowania skutecznej strategii komunikacji
-
szczegółowa analiza rynku klienta, w celu zrozumienia usług klienta, jego celów i środowiska marki
-
koordynacja pracy zespołu kreatywnego nad projektem strategii komunikacyjnej zgodnej z osobowością marki
-
projektowanie osobowości marki odpowiadającej założeniom biznesowym klienta, pozycjonowanej zgodnie ze środowiskiem otaczającym markę
-
nadzorowanie implementacji strategii marketingowej, celem zapewnienia zgodności z wytycznymi komunikacyjnymi
-
wspieranie działań marketingowych, wstępne opracowanie treści promocyjnych
-
monitorowanie stylów i technik komunikacyjnych
-
budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z mediami
CO DO NAS:
U nas spotka Cię atmosfera pracy, w której ceni się wkład kreatywny i inicjatywę. Regularne pikniki w ogrodzie firmowym i piątki przy kominku z Cards Against Humanity. Bliska współpraca z oddziałami Necon na całym świecie. Bonusy do pensji i inne benefity uzależnione od Twojego zaangażowania i rozwoju. Natomiast formę zatrudnienia dostosujemy do Twoich potrzeb.
Nie szukamy maszyny i nie szukamy za wszelką cenę. Chcemy, żeby była między nami chemia. Jeśli czujesz, że odnajdziesz się w naszym towarzystwie, wyślij zgłoszenie mailem - jobs@necon.co
NIE ZAPOMNIJ DOŁĄCZYĆ:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."