SBG Funding
SBG Funding to amerykańska firma wspierająca rozwój małych biznesów poprzez finansowanie, która zwróciła się do nas z prośbą o zaprojektowanie zupełnie nowego brandingu oraz dynamicznej strony internetowej.
Zerknij na całość projektu.
Spójność z poprzednią identyfikacją została zachowana dzięki logotypowi przypominającemu kształt strzałki, inspirowanemu poprzednim znakiem – rakietą. Co więcej, znak ten nawiązuje do rozwoju biznesu, idealnie współgrając z claimem.
Misją instytucji, która musiała być odzwierciedlona na stronie, jest pomoc w ekspansji małych firm poprzez dostęp do szybkiego, łatwo osiągalnego finansowania. Informacja o oferowanych pięciu opcjach finansowania musiała być przystępna i dostosowana do różnych sposobów, w jakie użytkownicy przyswajają treści. Dlatego też odwiedzający mogą przeglądać stronę i dostępną ofertę na różne sposoby: wybierając typ biznesu lub poszukiwanego finansowania.
Misją instytucji, która musiała być odzwierciedlona na stronie, jest pomoc w ekspansji małych firm poprzez dostęp do szybkiego, łatwo osiągalnego finansowania. Informacja o oferowanych pięciu opcjach finansowania musiała być przystępna i dostosowana do różnych sposobów, w jakie użytkownicy przyswajają treści. Dlatego też odwiedzający mogą przeglądać stronę i dostępną ofertę na różne sposoby: wybierając typ biznesu lub poszukiwanego finansowania.
Zaprojektowanie przyjaznego użytkownikom, 5-stopniowego formularza aplikacyjnego było kluczowe do zminimalizowania wskaźnika odrzuceń na tym etapie podróży klienta. Po wypełnieniu formularza aplikujący mogą złożyć e-podpis oraz załączyć odpowiednie dokumenty, bez zbędnej papierologii!
Bogaty zestaw symboli takich jak ikony, piktogramy i inne powtarzalne detale oparte na key visual stawia kropkę nad i w brandingu. Mając do dyspozycji te podstawowe elementy identyfikacji wizualnej, klient może zestawiać je z treściami tekstowymi, zawsze w zgodzie z wizerunkiem marki.
Bogaty zestaw symboli takich jak ikony, piktogramy i inne powtarzalne detale oparte na key visual stawia kropkę nad i w brandingu. Mając do dyspozycji te podstawowe elementy identyfikacji wizualnej, klient może zestawiać je z treściami tekstowymi, zawsze w zgodzie z wizerunkiem marki.
Zerknij na całość projektu.
———
Dziękujemy za zapoznanie się z naszym dziełem, mamy głęboką nadzieję że było inspirujące!
Obserwuj nasze media aby zobaczyć jak stawiliśmy czoła innym projektom.











We are a bunch of enthusiasts designing things that matter. You need enthusiasts because people who love their work create unique things. But you also need a team whose work is based on experience and a well-developed approach. Only then will your campaigns matter. Meet adchitects.