Rebel Story – projekt logo
Rebel Story to marka odzieżowa skierowana dla odważnych mam, które przywiązują wagę do nietuzinkowego designu i bardzo wysokiej jakości tkanin. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowego logo. Dotychczasowe, co prawda pasowało do marki dziecięcej, ale nie odzwierciedlało jej zadziornego charakteru. Ikoną marki jest owieczka, która kojarzy się z miękkością i delikatnością, tak jak ubrania dla dzieci, a zwłaszcza dla niemowląt. Sama marka jest jednak niepokorna, dlatego w nowym logo owieczka zyskała cechy buntowniczki. To czarna owca, która zawsze wyróżnia się w stadzie. Jej poza (jest odwrócona tyłem) sugeruje, że nie liczy się ze zdaniem innych. Nieregularny kształt liter w logotypie podkreśla niesforny charakter marki.
Kontynuacja współpracy z marką Rebel Story zaowocowała projektem nadruku na bluzę... w sam raz na początek roku szkolnego.
Kontynuacja współpracy z marką Rebel Story zaowocowała projektem nadruku na bluzę... w sam raz na początek roku szkolnego.
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.