Gin Lubuski 7 Years Old
Praca nad nową submarką była dla nas ciekawym wyzwaniem. Jej wyróżnikiem jest innowacyjny sposób produkcji, polegający na siedmioletnim starzeniu destylatu, dzięki czemu alkohol zyskuje szlachetny smak, w którym wyczuwalna jest nuta drewna. Oczywistą koniecznością było zachowanie wręcz ikonicznego charakteru tego produktu, a co za tym idzie specyficznego dla niego zielonego szkła, białej etykiety, niezmienionego usytuowania logotypu, przy jednoczesnym dokonaniu takich zmian, które uplasowałyby produkt na półce premium. Zaproponowaliśmy nowy, sugerujący rozcięcie kształt etykiety, którą wyróżniają dodatkowo skomplikowane ornamenty i wyszukane gilosze, co w połączeniu z lekko urozmaicony kształtem nowej butelki sprawiło, że Gin Lubuski 7 Years Old nabrał szlachetności. Dodaliśmy też ozdobną tubę pokryta subtelnymi, srebrnymi ornamentami. W tej formie opakowanie zarówno podkreśla długoletnią tradycję produkcji polskiego ginu, jak i stanowi obietnicę najwyższej jakości.


BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.