Dziki Wschód
Dziki Wschód to rodzinny browar rzemieślniczy. Dwuznaczna nazwa marki nawiązuje do amerykańskiego dzikiego zachodu oraz niezniszczonej natury wschodniej Polski, gdzie zlokalizowany jest browar.
Logo to prosty, typograficzny znak odwołujący się do natury, wschodu słońca oraz kufla widzianego od góry. Pierwsza seria produktów obejmuje sześć piw, których nazwy, style i charakter nawiązują do podróży i przyrody. Patterny i ilustracje stworzone na potrzeby etykiet odwołują się do charakterystycznych elementów kultury Peru (Peruwian), Australii (Bumerang), Jamajki (Rastaman) i Meksyku (Sombrero) oraz roślin stanowiących o smaku piwa - owsu (Owsianka) i pomarańczy (Kafarafa).
Wspólną cechą wszystkich piw pierwszej serii jest charakterystyczna, złamana na 3 wersy typografia nazwy oraz spójna kompozycja informacji zamieszczanych na bokach etykiet.










Tworzymy nowoczesne systemy identyfikacji wizualnej dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Wierzymy w połączenie angażującej strategii i przemyślanego projektu graficznego. Nazywamy to motywem przewodnim marki. Chcemy, aby projekt wzbudzał ciekawość i emocje. W czasach przeładowania informacją, to właśnie zaangażowanie emocjonalne widza decyduje o osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.