Dziki Wschód – seria filmowa
Seria filmowa etykiet Browaru Dziki Wschód powstała w latach 2017 i 2018. Nazwy piw i ilustracje nawiązywały do popularnych filmów. Razem z właścicielami marki uznaliśmy, że przy tak szybkim rozwoju portfolio produktowego, nowa seria nawiązująca do motywów indiańskich będzie rozwiązaniem łatwiejszym i bardziej skutecznym w sprzedaży. Większość piw serii filmowej, w udoskonalonej formie jest obecnie dostępnych jako piwa serii indiańskiej. Z perspektywy czasu zmiana ta okazała się bardzo dobra.











Tworzymy nowoczesne systemy identyfikacji wizualnej dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Wierzymy w połączenie angażującej strategii i przemyślanego projektu graficznego. Nazywamy to motywem przewodnim marki. Chcemy, aby projekt wzbudzał ciekawość i emocje. W czasach przeładowania informacją, to właśnie zaangażowanie emocjonalne widza decyduje o osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.