znajdź projektanta

27. Festiwal Kultury Żydowskiej

Jeruszalajim, Jeruzalem, Uruszalim, Al-Quds, Hierusalem, Aelia Capitolina.
Miejsce tak ważne dla żydowskiej historii i kultury, że zaczerpnięty bezpośrednio z herbu tego miasta Lew Judy znalazł się 2013 r. w logo Festiwalu Kultury Żydowskiej, a 27. edycja FKŻ została w całości poświęcona Jerozolimie.

Jerozolima to jedyne miasto na świecie, gdzie różne przestrzenie kulturowe, historyczne, religijne, czy społeczne układają się w tak wiele warstw – ale nie po to, by zastygać na swoim miejscu, lecz by mieszać się, wzajemnie przenikać i walczyć o należne im miejsce.

Wielowarstwowość, złożoność i dynamika Jerozolimy stały się inspiracją identyfikacji wizualnej 27. odsłony Festiwalu. Złoty kolor, charakterystyczny dla FKŻ, znów znajduje głębokie uzasadnienie: Złota Jerozolima przenika się i miesza z czernią, bielą i wielością faktur, odzwierciedlając charakter miasta. Pięknego, fascynującego, ale też wymagającego i niełatwego w odbiorze.


Jesteśmy studiem brandingowym. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę