znajdź projektanta

29. Festiwal Kultury Żydowskiej

Różne oblicza ziemi były motywem przewodnim 29. Festiwalu Kultury Żydowskiej w Krakowie.

Ziemia –
za słownikiem języka polskiego PWN:
1. Trzecia planeta Układu Słonecznego;
2. Warstwa piasku, gliny, próchnicy itp. tworząca powierzchnię lądu;
3. Powierzchnia, po której poruszają się ludzie;
4. Teren będący czyjąś własnością;
5. Potocznie – podłoga;
6. Obszar stanowiący pewną całość, np. etnograficzną, geograficzną;
7. Ląd;
8. Kraj, ojczyzna.
9. Jeden z czterech żywiołów współtworzących naturę.

Jak co roku, od 7 już lat, przygotowaliśmy pełną oprawę wizualną tego wydarzenia. Metaliczne złoto, zawsze obecne w identyfikacji wizualnej FKŻ, tym razem przybrało odcień miedzi, a wizualizację oparliśmy o wszystko co bliskie ziemi. Albo Ziemi.

Dodatkowo, w sercu krakowskiego Kazimierza stanął rozległy namiot – wyznaczający obszar festiwalowych spotkań i wydarzeń.

Jesteśmy studiem brandingowym. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę