znajdź projektanta

Politechnika Warszawska – portal kandydata

Serwis rekrutacyjny Politechniki Warszawskiej został nagrodzony Mobile Trends Awards 2018 (marzec 2018 r.). Najlepsza uczelnia techniczną w Polce i jedna z czołowych Uczelni w Europie środkowo-wschodniej stanęła na podium obok komercyjnych marek takich jak Rossmann, mBank, wchodzącą na rynek nową sieć komórkową Folx, Wydawnictwo F5, Digital Melody, X-km, czy Tymbark. Poza podium konkursu na najlepsze produkty mobilne, ale z finałowymi nominacjami znalazły się m.in. Empik, Castorama, Alior Bank, EnveloBank, Bank Pekao czy PeoPay. Docenienie komunikacji digitalowej instytucji, która nie może konkurować z budżetami korporacyjnej konkurencji, sprawia, że jest to tym większy sukces.

Jury konkursu uznało portal kandydata Politechniki Warszawskiej za najlepiej dopasowany do odbiorcy serwis spośród wszystkich finalistów. Grupa docelowa portalu to młodzież, która według badań* już w ponad połowie (52,8%) nie korzysta z komputerów stacjonarnych, a z urządzeń mobilnych. To spowodowało, że portal rekrutacyjny Politechniki jest równie atrakcyjny w wersji mobile i niczym nie różnią się od wersji desktopowej. Wersja komórkowa jest w pełni funkcjonalna, zbudowana w sposób intuicyjny i atrakcyjny wizualnie.
Politechnika świadomie i nowocześnie komunikuje się ze swoimi potencjalnymi studentami. Przemawia do nich za pomocą oryginalnego pomysłu, wyrazistego designu spójnego z identyfikacją Uczelni oraz nowoczesnej technologii, wykorzystuje doświadczenia typowe dla świata gier komputerowych, czy mediów społecznościowych. Internet zaspokaja potrzeby przynależności i budowania wizerunku młodych ludzi – stworzenie atrakcyjnej i interesującej przestrzeni, z którą młodzież może się identyfikować było jednym z założeń nowego serwisu rekrutacyjnego. Serwis składa się z części narracyjnej oraz funkcjonalnej (intuicyjne formularze służące do przeliczania punktacji kwalifikującej na studia i ułatwiające podjęcie wyboru o kierunku studiów). Ta pierwsza interaktywna część serwisu jest nośnikiem ważnego przesłania – myślcie o swojej przyszłości opierając się na zainteresowaniach; Politechnika jest miejscem, które pozwala młodzieńcze pasje przekuć w zawodowy sukces, jest miejscem dla ludzi kreatywnych i zaangażowanych. Co ważne to odbiorca portalu sam steruje kolejnymi odsłonami wirtualnej opowieści. Poprzez kliknięcia i przytrzymanie kursora śledzimy fascynującą historię studenta / studentki Politechniki.

Portalu podkreśla silny wizerunek Uczelni i utrwala nową identyfikację wdrożoną przez studio brandingowe Podpunkt. Politechnika kształci swoich studentów w myśl zasady „Wyobraźnia ≥ wiedza”, jest nie tylko miejscem studiów technicznych, ale wyborem dla osób kreatywnych i otwartych na nowe wyzwania. Świadome i konsekwentne działania Politechniki Warszawskiej w budowaniu rozpoznawalnej marki doceniane są na całym świecie – tylko w roku 2017 roku pisały o tych zmianach media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie i chińskie. Z początkiem 2018 roku amerykański magazyn „How Design” uznał identyfikację PW za jeden z 20 najlepszych systemów identyfikacyjnych wdrożonych na świecie w latach 2016-2017. Projekt ten jest również stałym eksponatem w Galerii Wzornictwa Polskiego Muzeum Narodowego w Warszawie – etiuda prezentująca zmiany w identyfikacji Politechniki reprezentuje współczesne polskie wzornictwo.



SUPERSKRYPT – jesteśmy agencją designu interaktywnego. Programujemy, tworzymy UX, projektujemy grafikę, animujemy. Łącząc design z technologią, zapewniamy czytelny i wyrazisty wizerunek wszystkiemu, co wyświetlane na ekranie: interfejsom, stronom, sklepom, aplikacjom i multimedialnym prezentacjom. Nasz zespół tworzą programiści, projektanci i animatorzy 2D.



^ Wróć na górę