Blue Note Poznań
Blue Note, kultowy polski klub jazzowy z ponad 25-letnią historią, potrzebował odświeżyć wizerunek swojej marki. Kluczowe było dla nas znalezienie równowagi między bogatą przeszłością a nowoczesnymi aspiracjami. Zachowaliśmy elementy starego znaku – przede wszystkim rozpoznawalnego symbolu nuty – jednocześnie wprowadzając nowoczesny akcent poprzez odręcznie stworzoną nazwę – “Blue”. Wybrana typografia przywołuje klimat retro, natomiast paleta barw, w której dominuje elektryczny niebieski, łączy tradycję ze współczesną, minimalistyczną estetyką.
Zakres:
branding
identyfikacja wizualna
web/digital
motion
Zobacz pełne case study na naszej stronie: https://workshop91.com/pl/case-study/blue-note-all-that-jazz,17
Jesteśmy interdyscyplinarnym, butikowym studiem projektowym specjalizującym się w brandingu i identyfikacji wizualnej dla firm i instytucji kultury. Od 2012 roku doskonalimy balansowanie pomiędzy formą i funkcją, estetyką i doświadczeniem użytkownika, wielkimi pomysłami i najdrobniejszymi szczegółami, naszą wiedzą i oczekiwaniami klienta. I nigdy nie zadowalamy się tym, co średnie. Zamiast tego dążymy do tego, aby projekt wyróżniał się, wyrażał to, kim są nasi klienci i przemawiał do serc ich odbiorców.