znajdź projektanta

Branding Winnicy Srebrna Góra

Projekt brandingu powstał w Pracowni Projektowania Komunikacji Wizualnej A na Wydziale Form Przemysłowych krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych pod kierunkiem prof. Barbary Widłak.

Historia

Tradycje winiarskie tego regionu sięgają X wieku. Charakterystycznym elementem jest oczywiście sam klasztor z którego założeniem wiąże się jedna z krakowskich legend. Sami Kameduli wywodzą się z Włoch i od wieków uprawiają winną latorośl.

Winnica została założona w 2008 roku. Od tego czasu jakość krakowskich win doceniana jest w zarówno w kraju jak za granicą. Nad jakością czuwają założyciele Mirosław Jaxta Kwiatkowski i Mikołaj Tyc, wspierani autorytetem doświadczonej enolożki Agnieszki Rousseau, i dr hab. Piotra Gruby z Uniwersytetu Rolniczego.

DNA marki

Z jednej strony wieki tradycji. Dzierżawione od Kamedułów ziemie i pomieszczenia przyklasztorne, błogosławieństwo Ojca Majora Kongregacji Eremitów Kamedułów Góry Koronnej Lanfranco Longhi E.C. Podarowane przez zaprzyjaźnionego furtiana jako dowód porozumienia obu stron stare szpunty. Z drugiej strony pełne profesjonalizmu podejście, nowoczesne stalowe tanki, badania gleby i zielone zbocza, otoczone lasem Wolskim. Oto kwintesencja marki. Poszanowanie tradycji, natury połączone z profesjonalnym, nowoczesnym podejściem. To DNA marki na którym opiera się jej branding.




Projektuję marki oparte na strategii i wartościach. Siłę czerpię z pracy z ludźmi, a różnorodność mnie inspiruje. Tak jak nie ma dwóch takich samych osób, tak każda marka jest absolutnie wyjątkowa. Odkrywanie tego potencjału razem z teamem kreatywnym czy współpracując z małym i średnim biznesem jest dla mnie niezwykle pasjonujące. Łączę doświadczenia zdobyte w trakcie studiowania grafiki na krakowskiej ASP z praktyką współpracy z działem marketingu.



^ Wróć na górę