znajdź projektanta

Grupa Słowik - Branding

Prawidłowa postawa ciała odgrywa fundamentalną rolę w naszym codziennym życiu. Nie tylko wpływa na nasz wygląd, ale także ma ogromne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia. Grupa Słowik od dekad oferuje najwyższej jakości usługi z zakresu ortopedii i profilaktyki zdrowotnej stopy. Ich produkty, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, pomagają zminimalizować dyskomfort i ból oraz poprawić standard życia.

Misją Grupy Słowik jest dawanie ludziom w trudnej sytuacji nadziei na odzyskanie sprawności i umożliwienie powrotu do satysfakcjonującego życia.

Kiedy jako Rio Creativo zostaliśmy poproszeni o stworzenie identyfikacji wizualnej dla Grupy Słowik, wiedzieliśmy, że powinna mieć ona zdecydowanie humanistyczny wymiar. Zależało nam na przełamaniu stereotypowego dla branży medycznej podejścia, na pokazaniu bliskości i wsparcia, jakim są specjaliści Grupy Słowik dla swoich klientów i pacjentów. Dlatego zdecydowaliśmy się odejść od medycznego klimatu typowego dla tej kategorii produktów.

Zamiast tego odwołaliśmy się do archetypu marki; towarzysza i opiekuna, który w postaci Słowika jest przewodnikiem i wsparciem w trudnym procesie rekonwalescencji i powrotu do sprawności.

Efektem naszej pracy jest identyfikacja wizualna Grupy Słowik, która w pełni oddaje ich humanistyczne podejście i esencję misji - oferowanie usług najwyższej jakości, bliskości, wsparcia i nadziei dla osób w trudnej sytuacji.

Więcej materiałów dostępne na:


Rio to miejsce, w którym od 14 lat krzyżują się różne perspektywy i punkty widzenia. Na każdym etapie działamy na styku tego co zrozumiałe i namacalne z czymś nieoczywistym i zaskakującym. Wierzymy w szczere i silne marki oraz w to, że autentyczne przekonania przyciągają ludzi dzielących te same wartości. Nasza praca z markami polega na: TWORZENIU: powołujemy marki do życia i pomagamy znaleźć należne im miejsce. ROZWIJANIU: wierzymy w silne marki. Tworzymy rozwiązania, które nadają im wyrazistości. PRZEKSZTAŁCANIU: przyjmujemy nową wizję, określamy cele, ustalamy strategię. Opiekujemy się markami na każdym etapie ich istnienia.



^ Wróć na górę