znajdź projektanta

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

To wyraz dużego zaufania kiedy firma, organizacja czy instytucja powierza agencji pracę nad swoją marką. A co może oznaczać gdy ta sama organizacja powierza rebranding tej samej firmie po raz drugi w ciągu kilku lat?

W przypadku Akademii Pomorskiej, która właśnie stała się Uniwersytetem Pomorskim w Słupsku, to wyraz pełnego przekonania, że ten projekt okazał się sukcesem. Świeżo dokonana rewolucja w statusie uczelni z akademii na uniwersytet oznacza nie tylko wyższą jakość oferowanego wykształcenia, lepszą rozpoznawalność w Polsce i za granicą czy wzrost liczby zagranicznych studentów. To przede wszystkim wzrost konkurencyjności na trudnym rynku edukacyjnym i znaczny prestiż dla uczelni, miasta i całego regionu.

Zostaliśmy poproszeni o pokazanie tej zmiany, lecz tym razem proces rebrandingu jest dużo bardziej złożony i głęboki, a nasza praca obejmuje wiele aspektów i działań. Dziesiątki spotkań z władzami, instytutami, studentami czy różnego typu jednostkami działającymi w ramach tego uczelnianego organizmu pozwoliły nam zanurzyć się w marce Uniwersytetu Pomorskiego naprawdę głęboko i poznać ukryte czasem insighty. Ankiety, które przeprowadziliśmy wśród studentów i pracowników uczelni oraz warsztaty strategiczne wygenerowały cenne informacje, które przekładają się na konkretne narzędzia.

Przed nami jeszcze masa projektowania i pracy koncepcyjno-strategicznej, jej pełny efekt zobaczycie w ciągu najbliższych miesięcy. Natomiast Uniwersytet Pomorski w Słupsku musi iść do przodu komunikując się skutecznie. Dziś prezentujemy ułamek naszej pracy w postaci nowego logo, znaku uroczystego i części identyfikacji wizualnej uczelni.

O  rebrandingu Akademii Pomorskiej z 2018 r. możecie przeczytać tutaj:
https://riocreativo.pl/prace/akademia-pomorska-w-slupsku


Rio to miejsce, w którym od 14 lat krzyżują się różne perspektywy i punkty widzenia. Na każdym etapie działamy na styku tego co zrozumiałe i namacalne z czymś nieoczywistym i zaskakującym. Wierzymy w szczere i silne marki oraz w to, że autentyczne przekonania przyciągają ludzi dzielących te same wartości. Nasza praca z markami polega na: TWORZENIU: powołujemy marki do życia i pomagamy znaleźć należne im miejsce. ROZWIJANIU: wierzymy w silne marki. Tworzymy rozwiązania, które nadają im wyrazistości. PRZEKSZTAŁCANIU: przyjmujemy nową wizję, określamy cele, ustalamy strategię. Opiekujemy się markami na każdym etapie ich istnienia.



^ Wróć na górę