znajdź projektanta

KAMIŃSKI OIL SERVICE. Logo, identyfikacja.

Projekt znaku i identyfikacji wizualnej dla KAMIŃSKI OIL SERVICE – firmy motoryzacyjno-usługowej, której główny profil działalności to hurtowa i detaliczna sprzedaż olejów samochodowych. Marka potrzebowała silnego, rozpoznawalnego znaku, by skutecznie i efektywnie zaistnieć w swojej branży.

Inspiracją dla sygnetu stał się charakterystyczny kształt butelki oleju samochodowego, uproszczony do formy geometrycznej. Sygnet powstał na bazie kwadratu i dwóch trójkątów prostokątnych. Zawiera inicjał nazwy firmy – literę „K”. Wykorzystane elementy graficzne tworzą spójny, wyrazisty, charakterystyczny i rozpoznawalny znak, odwołujący się wizualnie do profilu działalności marki. Element graficzny znaku dopełnia mocna część typograficzna, w której wykorzystano bezszeryfowy krój Podium. 

Użyte w znaku kolory – granatowy i czerwony – mają swoje źródła w kolorystyce znaków drogowych: informacyjnych i uzupełniających. Kolor granatowy jest bazową barwą firmy, a czerwony to element, która przyciąga i skupia uwagę. Odpowiednie wykorzystanie obu kolorów w znaku, materiałach marketingowych i promocyjnych tworzy spójny i funkcjonalny system identyfikacji wizualnej marki KAMIŃSKI OIL SERVICE.

Projektujemy logo, publikacje, materiały graficzne — drukowane i cyfrowe. Tworzymy kompleksowe identyfikacje wizualne marki. Zaczynamy od dobrego pomysłu i na jego bazie tworzymy silny, prosty, zrozumiały i czytelny język wizualny. Wykraczamy poza typowe rozwiązania stosowane w branży, aby wyróżnić markę klienta i uczynić ją widoczną.



^ Wróć na górę